Attans bananer

Mina goda intentioner att skriva NaNo verkar gå i stöpet, så att säga. Gud, vad det lät lillgammalt. Men ändå! I stöpet! Jag hinner inte bli klar med Rostfågel i tid för att kunna påbörja andra boken. Massor kvar att göra, massor. Och man får ju inte delta med ett redan skrivet manus, SÅKLART! Så. Sitter lite på pottkanten här. Får göra min egen version av NaNo och skriva hela november på ett manus som redan är skrivet, och bara använda mig av peppen på sajten.

Väntar med spänning på svar från olika researchkällor. Det tar sin lilla tid, jag ger dem en vecka till :) sedan börjar jag undra, hur gååår det? Vad gööör du? Sådana saker.

Nästa vecka blir jag frisläppt*, vi ska på vår första afterwork, och tätt därpå åker jag och Kristoffer ner till Stugan.

*ledig under ansvar

Kommentarer