Refuserad

3 down, 5 to go.

Och jag misstänker att det är en form av försvarsmekanism, men jag har hittat EN NY vinkel på Rostfågel som jag skulle vilja prova. Är det bra? Ska man "go with the flow" eller kväva sådana här mekanismer?
Och vad gör jag om ett förlag visar intresse? Säger jo men så atteeee... jag har en ANNAN version här, eller kasta vinkeln åt fanders?

Vi har just haft besök här i stugan. Just precis detta dygn har elen dessutom kommit och gott. Jag och Kristoffer fick maka på oss och sova i lillstugan. Vi hade väl cirka femton grader. Jag sov med tre täcken och enligt Kristoffer låg jag med armarna korsade över bröstet hela natten. Så jobb på det. Jajamen. Jag längtar efter skrivdagar nu, och varma brasor, varma bad, ångbastus och FRAMGÅNG.

Men innan dess ska det firas jul med familjen, promeneras med Lotten och hennes nya lilla vovve Dexter, och mysas med Kristoffer på juldagen. Och vi MÅSTE åka pulka. Jag vet att jag kommer ångra mig rejält om jag inte tar tillvara på snön när den faktiskt är här.

Ni minns väl alla gråa jular och den uteblivna julkänslan?
Passa på och njut!

Kommentarer

denise sa…
Har också planerat att åka pulka :)
Tänkte ta med Daniel till backen jag alltid åkte i som barn.
Hoppas att ni får en riktig mysjul!
kram!