Skrivgrupp sökes

Jag letar efter ett gäng bevandrade skribenter som kanske gått en skrivkurs eller två och vet vad det innebär att ge både ris och ros, som kan hjälpa mig att bena i mitt manus och som jag i gengäld hjälper bena i deras manus. Vi kan vara hur många som helst, minst två givetvis. Känner att jag varit för ensam i mitt skrivande det senaste, man blir ju lätt det, men jag behöver lite pepp och konstruktiv kritik.
Vår kontakt sker per mail, och vi kan starta en blogg eller liknande att ha som forum om det finns intresse. Annars brukar det räcka med mailen. Exempelvis kan vi skicka tio sidor i veckan till varandra, varje måndag, och i slutet av veckan, fredag, lämnar vi respons.

Om du känner dig manad så tveka inte att slänga iväg ett mail! christinljungqvist @ hotmail . com

Kommentarer