Vart tog hon vägen?



Vart tog Marian Keyes vägen? Lever hon? Blir hon bättre?
Å andra sidan är det kanske just undringar som dessa som hindrar henne från att komma tillbaka. Alla ögon är riktade åt hennes håll i fall att och minsta livstecken kommer höras över världen. Jag hoppas att hon kommer tillbaka. Hennes senaste böcker har inte varit bra, inte på samma nivå som de första. Och ibland känner jag helt enkelt för chic-lit med hennes svärta som fin balans, inga andra kvinnoböcker duger!
Och nej, jag har inte läst Brightest star in the sky. Jag började på den i en bokaffär och fick lägga den ifrån mig, så pass tråkig tyckte jag den verkade.
Någon som vet?

Kommentarer

Jag förstår inte heller hennes storhet. Men smaken är ju olika
Christin sa…
Jooo, men, Marian. Hon kan det där med chic-lit tycker jag :) hon var min första stora läsupplevelse. Numer tycker jag inte särskilt mycket om hennes böcker, men det är härligt att varva med lite lättare litteratur ibland. Då passar hennes böcker in, åtminstone i min mall. Jag behöver chiclit med svärta, så som hon skriver. Käck chiclit är för tramsigt för min smak :)