Tisdagsmys

... och slarvet med att fotografera. Men vi har ingen bra kamera, den vi har dör hela tiden och tar halvsuddiga kort. Vi är inte särskilt prylgalna, bortsett från våra datorer. Se bara på min mobiltelefon vars skärm är sprucken och högtalaren skorrar.
Hur som, det blev inga kort från ikväll tyvärr, men tisdagsmys; syster och hennes familj kom på middag och det var mycket, mycket mysigt. Hela lägenheten fylldes med rop och skratt och barnfotsstamp, katterna var alldeles skärrade, och nu kan jag sitta här med kärleksvärme i magen och sniffa på den kvardröjande doften av Kristoffers Wallenbergare, och min egen brunsås, den jag fasen lyckades med utan recept från scratch, gjord helt på magkänsla.

I övrigt har det varit fattigt i den här skrivlyan ett tag nu. Så jag unnade mig en fin ring som ett slags egoboost. Den syns lite otydligt men är i form av en rosett.


Tydligen behöver jag också klippa mig.


Det blir nästa unning, det.

Kommentarer

Anonym sa…
Jag läser ofta din blogg och tror stenhårt på dig! Fortsätt kämpa tjejen!
Christin sa…
Tack för din kommentar, all pepp är välkommen! :)