Datum

This just in från förlaget:

  • 3 april: Kaninhjärta anländer från tryckeriet.
  • 4 - 5 april: Kaninhjärta skickas till mig per post (!!!).
  • Veckan efter påsk: Kaninhjärta släpps till bokhandlarna.
  • 23 april: recensionsdag.

Det är snart! Hur svårt som helst att begripa, faktiskt...

Boken går att bevaka på ställen som adlibris.se och bokus.se, men den går inte att boka än, tyvärr. Och spanar ni efter den i bokhandlarna någon gång efter påsk så ser den ju ut såhär:






































Kommentarer

Så himla coolt. Fatta när du håller den i handen.
Christin sa…
Ja... det kommer kännas. Allt annat har liksom varit sådant jag mer eller mindre är van vid, som skriv och kamp och mailkontakt. Men när den är i min hand, först då tror jag att jag verkligen kommer fatta.
cyndi sa…
Jaha, det blir till att köpa då :-)