Läsarförfrågan!

Det är jätteroligt att följa din resa! Om du har lust/tid så vill jag gärna veta MERA. Hur fick du idén till just Kaninhjärta, hur lång tid tog den att skriva, hur hittade du ditt förlag? Ja, du vet... allt. :)
I all hast (på väg till brödjobbet ...) vill jag tacka för förfrågan, och tipsa om bloggens finurliga etikettfunktion till höger. Där kan du bland annat klicka på Kaninhjärta och få upp alla inlägg som handlar om skrivandet av boken, från dess att jag inte hade något förlag alls, tills nu, även hur jag blev antagen och när jag åkte till Stockholm och skrev kontrakt och allt det där (etikett: förlag) Från bloggens början (nu kan du använda mitt arkiv) står att läsa om mitt skrivande i stort och vad jag sysslat med, åtminstone sedan två år tillbaka.

Hur jag fick idén till Kaninhjärta, hur lång tid den tog att skriva, det kan jag svara på i ett längre inlägg. Dock vid annat tillfälle - nu måste jag rusa! :)

Ha en god dag!

Kommentarer