Hände det där?

Eller drömde jag allt?

Nu, efter lång förkylning, släppfest, finrecensioner och massa värmande gratulationer från er ska jag tillbaka till brödjobbet, och dyka rakt in i en inventering. Med all den här energin lär det på ordning på torpet. Jag är laddad!

Det viskas om en recension i SvD idag. Jag återkommer med länk om ni inte hinner hitta den själva innan jag blir hemma ikväll.

Kram!

C

Sjuk, och skrivklädd i den tidstypiska kulturkoftan (den räcker till knäna med knäppning fram).

Uppdatering: här kan man läsa recensionen i SvD.

Kommentarer

Lovable sa…
Hej Christin, satt och läste om dina framgångar på Iphonen från ett land långt borta inatt. Ett stort grattis till den fina recensionen, boksläppsfesten, försäljning som tagit fart och alla denna bokglädjeyra! Stora kramar Helena