Kaninhjärta är här

Jag har blivit med bok. Och som alltid har jag svårt att förstå, när saker och ting väl händer, svårt att känna det, svårt att koppla (och det blir knappast bättre av feber ...). Så jag sitter med boken i min hand och säger till mig själv "jag har skrivit en bok, jag håller i den nu", och hoppas att det förr eller senare sjunker in.

Jag måste öva på mindfulness. Och att känna glädje i stunderna.

Här är jag, här är min bok. Jag har gjort det; nu är jag författare.

Framsida!

Förstasida, som överraskade mig! Det var min idé att sätta kaninen som logga,
men att den smugit sig in i boken gillar jag verkligen!

Baksida!

Och dedikationen. Syns sådär. Det står "Till Kristoffer, för evigt i mitt hjärta".

Kommentarer

Grattis! Fantastiskt. Jag blev helt pirrig idag när jag läste pressmeddelandet, jag tycker att det är andlöst spännande. Fantastiskt fina omdömen du fick på "blurbarna"!

Och jag väntar på ett recensionsex av "Kaninhjärta" på posten. Det utlovades att det ska komma denna vecka. Ska bli så himla kul och spännande att äntligen få läsa.
Christin sa…
Tack! :) det börjar kännas fantastiskt, så smått.

Just ja, böckerna skulle skickas redan den här veckan till olika personer. Jag önskar dig en trevlig läsning!!
Lovable sa…
Ja, nu ÄR du verkligen författare Christin! Åh, vad fin boken blev! Love the rabbit ;-) Måste kännas helt underbart! Stor kram till dig!
Nanna Bylund sa…
Grattis! Härlig känsla förstår jag! Krya på dig!