Lov

Nu tar jag lov, precis som Janina, och kommer tillbaka tisdag nästa vecka. Jag hoppas ni får en riktigt härlig helg med massor av sol och liv, och att ni tar er en rejäl funderare på detta (jag blir ju så glad om ni kommer!!):





Kaninhjärta
Omslag: Richard Schöldström & Fredrik Remnefalk
 
Christin Ljungqvist
Foto: Ola Kjelbye
VÄLKOMMEN PÅ RELEASEFEST!
Christin Ljunqvists debut är en gripande skildring av en hjärtskärande syskonrelation, och en gastkramande hälsning från andra sidan. Om livet och döden, och skiktet där emellan.
Kom och fira boksläppet av Kaninhjärta!

Fredag 20 april kl 17.30
Kontiki
Storängsgatan 2, Göteborg

Vi bjuder tidiga gäster på ett glas och snittar från restaurangen. Trevligt mingel och boken till releasepris utlovas! Och senare under kvällen; livemusik med Joachim Willumsen.

Hjärtligt välkommen!

OSA senast måndag 16 april till info@gillabocker.se




Gilla Böcker AB
Lövholmsgränd 12
SE-117 43 Stockholm
Ada Wester
ada@gillabocker.se
+46(0)736 70 37 47
Anna Danielsson Levin
anna@gillabocker.se
+46(0)709 94 21 60


Kommentarer

cyndi sa…
Önskar jag kunde.
Lite långt.
Hoppas det blir en finfin fest.

Ha en skön helg och njut av din fina bok :-)

Det ska jag snart göra!
Lovable sa…
Happy Påsklov på dig! Kramar Helena
Nina sa…
Så himla typiskt! När det väl händer något riktigt spännande i Göteborg... sitter jag på ett tåg på väg upp till Stockholm.

Fast... jag ska ju på skrivarkurs med Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäck, så det får väl vara okej...

Men det hade varit kul att vara på Kontiki!
Unknown sa…
Åh jag fick hem din bok i brevlådan igår - den är så fin och jag ska kasta mig över den nu under påsklovet! Och jag tror faktiskt att jag kan köra upp från Hstd till Gbg för releasefesten - det hade varit så kul att äntligen kunna vara med på en releasefest pga min geografiska placering en bit från Sthlm där allt vanligtvis händer...
Christin sa…
cyndi - cynd att du inte kommer! ;) (förlåt, göteborgshumor...)

Helena - ha en riktigt härlig ledighet du med :)

Nina - attans bananer! Den oturen brukar jag själv lida av. Jag tycker allt att vi ska placera Göteborg mer på den litterära kartan; jag kommer alltid ha mina littjippon här! :) nästa gång, kanske?

Tess - så roligt att höra! Önskar dig en trevlig läsning ;) jamen, det är väl klart att du ska komma! Halmstad är inte långt (vi passerar stället på väg till vår sommarstuga varje gång!), och du kan parkera på Slottsskogens södra parkering och traska till Kontiki!

Kram på er nu, och god helg! Själv ska jag knåpa lite på en uppföljare ... ;)
Nina sa…
Det tycker jag vi skakar hand på!

Och när jag väl har fått mitt manus antaget så kan vi bilda klubb!