Kaninhjerte

Nu äntligen får jag berätta, såhär innan jag kliver ner från nätet ett tag; Kaninhjärta ska komma ut i Danmark! (!!!) Papperna är klara med det danska förlaget Rosinante, och jag är så himla pepp, det är stort! Jag undrar hur min röst låter på danska, jag undrar hur omslaget kommer se ut, jag undrar hur den kommer tas emot i Danmark, jag undrar om den kommer sprida sig till fler länder efter detta första, jag undrar, jag undrar ...

Som jag sa till Denise igår; jag skulle önska att jag hade en kristallkula ibland, men bara ibland.

Sedan vet jag inte, jag upprepar: jag vet inte, vad den danska titeln blir. Men kör man den på google translate blir det rätt och slätt Kaninhjerte. Det är upp till Rosinante att sätta titel och så vidare.

Jag vet inte när boken släpps, heller, men jag kan tänka mig att det tar åtminstone ett halvår, möjligen ett år. Eller kanske inte alls så lång tid. Återkommer om detta!

Kram och hej!


Kommentarer

Hanna Lans sa…
Åh, vad kul, grattis!
Anonym sa…
Superkul Kicki! Stort grattis!!

Kram Bella
Åh, grattis! Det är stort!