Offline

Vi ses igen i slutet av oktober. Till dess; tänd ljus, läs, promenera och fånga de solglimtar som kommer igenom. Jag läste någonstans att en kvarts sol om dagen gör att vi orkar genom vinterns mörker. Tänk på det.
Och kommer ingen sol kan man titta sig glad i en lampa, eller åka någonstans ljust och varmt.

Stor kram till er!

 
Har ni sett att dessa släppt nytt, förresten? Så in i helvete bra, jag får gåshud, ryyys.
  

 
Ja, särskilt när han spelar skiten ur gitarren i slutet. Underbart. Senaste skivan heter Babel, och den här låten, Broken Crown, är min favorit. Den ger mig inre bilder till bok tre, massor av bilder, ja ... det är stor, stor kärlek, skulle jag säga ... 

Kommentarer

enligt O sa…
Ytterby is da place hörde jag. I gamla ishallen finns tydligen någon ljusterapivariant. Kanske vore något!