Till er som läst Kaninhjärta:

jag har en liten surprise på gång. Som kanske inte är särskilt liten, egentligen, om ni saknar Mary och Anne, och längtar efter Hanna i kommande Fågelbarn. Däremot är det av yttersta vikt att ni har läst Kaninhjärta. Annars blir det inget bra, okej?

Here comes: 1 februari, just precis här. Skriv upp i kalendern/mobilen, och surfa in på min sajt klockan nio på morgonen. Eller när som helst efter det. Det går också bra.

Och för sjutton gubbar, sprid nu detta! Det är av absoluta vikt, så ingen som hade velat hänga med missar hela grejen. Sprid tills ni skäms, liksom, på bloggar, Facebook, Twitter. Var som helst är helt okej.

18 dagar kvar.


Kommentarer

Spännande! Nu har jag tipsat på min blogg.
Christin sa…
Åh, hurra! :) tack.
Hanna Lans sa…
Nu tipsar jag på min blogg också, så hoppas jag att jag har läst Kaninhjärta tills dess. Jag hade i alla fall tänkt det. :)
cyndi sa…
Hu.
Hm.
Hu...
(Förmodligen den här veckans mest svårformulerade och innehållsrika bloggkommentar)


PS. Vad spännande :-)
MalinC sa…
Antecknat!
Tipsar vidare...