Dagen då Fågelbarn släpptes

... sken solen över Göteborg. Det var några grader varmt, och skator i trädet utanför mitt fönster. Symboliskt värre.

Jag kunde inte låta bli att googla mig själv, på vinst eller förlust. Men jag vann.
Här kommer ett axplock:
Det mörka tornet
Stringhyllan
Bokbild/Ella
Elina
Christine med e
Bim
Anna

Kanske kommer en tidningsrecension idag (som är imorgon, i skrivande stund), jag jobbar 9-18 och hinner inte få in länkarna i det här inlägget. MEN, om ni snubblar över en recension i någon tidning eller så, maila mig gärna på info at christinljungqvist punkt se, jag vore väldans tacksam!

Släppfesten på Akademibokhandeln Frölunda Torg gick fantastiskt fantastiskt! Se, bara:

Nervositeten har i det närmaste släppt. Här är jag mest förväntansfull och glad.


Emma, min chef, var SUPERDUKTIG! Som om hon inte hade gjort annat än suttit på scen och ställt kloka frågor.  

... så kloka frågor att man var tvungen att blunda, och begrunda dem ett slag.

Efteråt fick jag blommor av mina kära kollegor, med FJÄDRAR i. Cool ...

Tack alla ni som kom! Tack alla ni som recenserat! Och tack alla ni som läser mig.


Kommentarer