Fågelbarn är här

Efter märklig jobbdag med bokkund som fullständigt ballade ur (skrek, drämde sin köpta bok i disken, nära att hoppa på mig, ja ... Johan fick ta honom, istället, eftersom kunden verkade full) kom jag hem till det här superfina paketet. Gilla Böcker vet hur man SLÅR IN!

Jag ÄLSKAR. Jag är SÅ STOLT. Lustigt, men det känns mer nu. Mer än det gjorde med Kaninhjärta. Good or bad?

Kopparblank titel. Jag jämförde just med mitt hår. Och faktiskt, precis rätt nyans.

"Bibliografi" ... det här blev alltså dagen då jag fick läsa min, för första gången.

SER NI SKATAN? Så jäkla häftig!

... men, vad kan det här vara? Vad har det för samband med texten? Och VEM tecknar så fint? VEM?

Sidorna känns som sval sand. Åtminstone i mina händer.

SKATAN! Och ett utsnitt ur Kaninhjärta-recensionen i GP, helt klart den bästa.

Nu blev det såhär. Världens godaste miniskumpa (rekommenderas!)!

Kommentarer

Åh så fin den är! Och vad läckert med det där metalliga på omslaget. Grattis och njut av bubblat!
Åh! Så roligt! Omslaget är verkligen fint, gillar också de små teckningarna, så fint. Förstår att du är nöjd!
Grattis!!! Väldigt snygg bok.
Lina sa…
Å så roligt! Ska bli spännande att läsa den! Och jag förstår att det känns större än den första, på sätt och vis. Även om det måste vara två helt olika känslor.
alekzandra sa…
Skitsnyggt omslag!
cyndi sa…
Det sitter en skata utanför mitt fönster och spanar in kaninernas mat. Skator har en speciell plats i mitt hjärta ...

Ser fram emot att läsa Fågelbarn.
Och jag vill ha den signerad så jag hoppas att vi ses snart ;-)

Grattis till alldeles ny och fin bok. Hoppas bubblet smakade underbart :-)
Chriss sa…
Ihhhhh, så roligt! Och vad fin boken är! Grattis! :)

Ser verkligen fram emot att läsa den! :D