Inför imorgon + summan av dagen

Imorgon (27 mars) klockan 10 på förmiddagen sitter jag och Lena Rångeby i P4 Göteborg och pratar om min nya bok, Fågelbarn. Glöm inte lyssna! Det sänds LIVE!

HJÄLP!

Gilla Böcker är nere i Bologna, Italien, på bokmässa. De skickade det här idag:

Jag är osäker på vad det är för tidning, men gissar att den har med mässan att göra. FATTAR NI? Kunde inte komma lägligare. Hoppas, hoppas, hoppas förlaget kommer hem med lite glada nyheter om rättigheter som blivit sålda till typ England, och Island, där 60-70% av befolkningen tror på spöken ...

Jag fick ett mail från ett par bokbloggare, som kom på släppminglet igår. De har lagt upp en jättefin text om jippot här, in och läs!

Sedan har kära Lingonhjärta recenserat. Jag började nästan gråta av lättnad där jag satt och åt min lunch ...

Anna lät också hälsa: "Och, vi råkar veta att det kommer att komma en recension nästnästa lördag i SvD ... Och att du inte behöver vara orolig ..."

Jag börjar se vart det barkar, det här. Än vågar jag inte ropa hej, men när några tidningar recenserat (som GP), då ska jag vårskrika.


Kommentarer

Åh vad glad jag blir att du gillade min recension men jag verkligen älskade älskade älskade Fågelbarn. Funderar faktiskt på att läsa om båda dina böcker ganska snart :D