En måndag som denna

... känner jag mig lite Fleetwood Mac-isk. Vet inte riktigt varför. Å andra sidan behöver inte allt ha sina förklaringar. Vissa saker bara ÄR, right? De är bra mysiga, dessutom.
 

 
 
I helgen har vi sorterat fotona från bröllopet (jag vet, väldigt sent efter). Jag menar:  
 
Platsar i fotoboken.


Platsar inte i fotoboken. Möjligen i ett album. Det är alltså machmallows.
 
I övrigt har vi tagit det väldigt lugnt. Fruktansvärt lugnt, faktiskt. Hela lördagen satt vi mest i soffan och läste eller pillade med mobilerna (spridda tidningar och böcker, kuddar och filtar, katter och hårtussar, gott för själen, det).
 
Idag har jag varit på jobbmöte på Akademibokhandeln, sedan har jag klippt mig, rejält. Det blev såhär:
 
 
Mitt hår blir som halmfnöske när jag har det uppklippt. Nu sparar jag ut i hela längder, känns mycket bra, och rätt.
 
Förra veckan fick jag möjlighet att ställa upp bok två vid den första. Det börjar likna något.

 
Som om allt detta inte vore nog, finns det ett långt inlägg på B&D-bloggen här. Färdigt att läsas!

 

Kommentarer