VIKTIGT: 25 mars

Kära bloggare och läsare! Det verkar bli ett litet släppjippo här i Göteborg för Fågelbarn, samma dag som boken recenseras (25 mars). Det pratas om klockan 19-20, platsen håller vi hemlig tills allt är klart. Vad jag kan säga är att det inte blir fest, utan mer som ett författarsamtal med alkoholfritt mingel och signering. Inget är spikat, men vik detta datum om ni kan.

Jag återkommer med detaljer. Nu är det dock av yttersta vikt att detta SPRIDS i eflte timmen! Om det blir något (99 % säkert) vore det ju roligt att alla som vill komma KAN komma. Så sprid!!!!!!!

Boken kommer finnas till försäljning, dock vet jag inte till vilket pris (om det blir releasefestpris eller bokhandelspris), och jag signerar, som sagt, mycket gärna. Även de böcker ni råkat få som recensionsex, så klart!

Okej!

Och en sak till: för att jag ska klara av att ha släppjippo samma dag som recensionerna kommer, ber jag er alla att inte säga ett knyst om dem. Givetvis får ni prata om boken med mig! Det är bara kul. Men jag tänker avskärma mig tills dagen efter, för får jag en sågning i någon tidning, eller på en blogg, blir det inte lätt att stå där och verka glad :)

Det var det. Nu ska jag sluta skrika, och fortsätta skriva.

Kommentarer

cyndi sa…
KUL :-)
VILL!
Kan?
Hm.

Återkommer.
Lovable sa…
Där hade jag verkligen velat vara! Jag vill gratulera dig till din nya, fina bok, den vrålsnygga luggen och för ditt liv som författare! Får skicka gratulationer mer mail och sms istället men håller tummarna för att du får ett vrålkul "bokssläpp-party"! Många kramar Helena
Christin sa…
Tack, fina ni!

Anita, hur lång resväg har du? Jippot slutar vid 20, och det ligger en bit från centralen (tar väl cirka 40 minuter att ta sig dit). Det vore ju jättetrevligt att råkas!

Helena, jag känner att jag inte kommenterat dina blogginlägg trots att jag tänkt det, det senaste. Vi får absolut mailas. Jag vill veta allt om ditt senaste.

Kram till er!
cyndi/anita sa…
40 minuter!!!
(Flämtar skräckslaget)
OK.
Hemlig plats sa du.
Men jag behöver specialbehandling här ;-)
Chriss sa…
Det låter jätteroligt, jag som till och med är i Göteborg den helgen! Synd bara att jag planerat att åka hem till Skåne igen den 24... Kanske ska man stanna en dag extra, alltså? Får se hur det blir, men det skulle vara väldigt roligt, i alla fall!
Christin sa…
Christine - du MÅSTE stanna en dag extra! YOU MUST!

:)