Spänning

... i huvudet. Faktiskt. Märker att jag hjärnstressar kring rätt mycket nu, och måste, måste skärpa mig. Som det här med att kolla mail och googla på Fågelbarn innan jag ens gått upp om morgnarna. INTE. BRA.
Skärpning.

Jag tänkte jag skulle göra småhelg av den här veckan. Idag befinner jag mig på Gamlestadens bibliotek klockan 16 och framåt, för ett litet littevent. Såhär:

 
Dagens Nyheter har, som sagt, recenserat, och det tar TID för mig att förstå. Herregud vad trög jag är. Jag läser, blir nöjd, klipper ut, sätter i min urklippspärm, NÄSTA! Nej. Nu räcker det. Nu ska jag njuta av min framgång, så jag känslomässigt hänger med på vad som händer.
Sveriges största tidning gillar Fågelbarn. Det kräver sin stund av reflektion. 
 
Ännu en bloggare har recenserat, och boken är med i Fem frågor.
 
Imorgon, torsdag, far jag till LitteraLund. Jag kommer att träffa Lina Arvidsson, Katarina Sandberg, Amanda Hellberg, Marisol Misenta (... som vann ALMA, mmkey?). På kvällen blir det mingel med ALLA. Sedan åker jag hem, igen. Och vilar mitt huvud.
 
Ses vi? Om inte, trevlig helg!
Det kommer dock dyka upp lite förinställda inlägg här. Så ni inte blir paffa. Eller tror att jag har en spökskrivare. 

Kommentarer