Dagens att-göra

  1. bila ut till Vallda, möta journalist från Kungsbacka-Nytt, bli intervjuad, fotograferad
  2. beta av lite mail, uppdatera social media
  3. lunch
  4. skriva
  5. handla mat
  6. besöka vänner för Game of Thrones-kväll

Det här är min dag. Sedan, efter idag, ska jag jobba på boklådan nio dagar i rad. Så vill ni få era böcker signerade är det bara att komma in tisdag eller onsdag eller torsdag eller fredag eller lördag eller söndag eller måndag eller tisdag eller onsdag.

Yes.

Nu: lunch.



Våren börjar komma till Vallda.
Tillsammans med en del regn, och sol.

Kommentarer

Lovable sa…
Games of Thrones, andra gången jag hör någon i min närhet nämna det. Värt att titta på kanske? Hoppas du hade en bra dag! Kramar Helena
Christin sa…
Jaaa! En av få serier jag följer slaviskt (Downton Abbey är den andra ...) :D du måste se den här serien, karaktärerna, intrigerna, storyn, allt är så klurigt, klyftigt skrivet. Och gestaltat.