Christin vs. Jonas

Kollar man på bokmässans hemsida kan man se hur många som anmält sig till olika seminarier. Vilket inte behöver representera alla som kommer, snarare de som har ett inlogg på bokmässans forum, och som funderar på att komma. Hur som helst. I skrivande stund:

Christin Ljungqvist: 12 föranmälda
Jonas Gardell: 21 föranmälda

Bazinga!
Ja, alltså. Jag tycker det är jättemånga som tänker komma på mitt, med tanke på att jag inte ens är en bråkdel så känd som Jonas. Och då syns inte ens alla. Undrar just HUR många vi blir EXAKT. Nervöst är det. Pirrigt! Jag lovar att vara så intressant som möjligt, och att vara riktigt fin, så det är trevligt att titta på mig också.

Kommentarer

cyndi sa…
Du vet att jag gärna skulle komma.
Men.

Om jag var tvungen att välja mellan dig och Jonas: Dig.

Kram.
Anna Hansson sa…
Jag skulle hellre komma och lyssna på dig än på Jonas Gardell! :)

Har för övrigt precis börjat läsa Kaninhjärta, något som jag har tänkt göra jättelänge men det har liksom inte blivit av förrän nu.
Christin sa…
Fina ni! Nu blir jag jättepepp!