Förlaget läser

... nu, och återkommer nog nästa vecka. Men något jag lärt mig är att sådant kan ta längre tid, också. Så det bästa är att glömma bort att jag lämnat in ett manus till tredje boken och fokusera på annat. Typ, middagen ikväll, eller att boka en klipptid.

Ja, ikväll kommer mor och lillebror. Sen bor lillebror hos oss över helgen. Han är inte speciellt liten, 21 år, men tycker det är kul att hälsa på. Det är så konstigt, ändå. När han var bebis var jag 9 år, och nattade honom med välling. Nu är han nästan två meter lång med rakad skalle och muskler.

Och, nästa helg igen fyller jag 30 år, och ska laga middag för 18 personer. Yes, sir. Bråda dagar, massor av annat att tänka på. Någonstans emellan kommer jag nog sitta här, också, och samla på inspirationsbilder till bok fyra i stil med den här:

Kommentarer