Vinnare av Kaninhjärta och Fågelbarn - OBS!

... är som följer:

Fågelbarn
  • Charlotte Qvandt
  • Ann-Charlotte
  • Carina
  • Anita Söllwander
Kaninhjärta:
  • Petra
  • Andan
  • Sandra Lidström
  • Alekzandra
  • Ninni
  • Anita Söllwander
HÖR AV ER! info at christinljungqvist punkt se, med kontaktinformation och vilka namn jag ska dedikera böckerna till. Flera av er har inte lämnat någon mailadress, så jag har lite svårt att få tag i er.

Som synes har Anita haft en väldans tur! Grattis till er som blev lottade, och tack till alla er som visat intresse och velat vara med. Jag ska försöka ha fler utlottningar i framtiden, nu när det visade sig få så fint gehör. Håll utkik!

Lappyssel!

Fågelbarnsdragning!

Ett urval på bara 4 stycken. Hade dessvärre inte fler exemplar att lotta ut!

De lyckliga!


Kaninhjärtsdragning, och urval på 6 stycken.

De lyckliga!

Kommentarer

Jag känner mig väldigt lyckligt lottad. Tack! Adress kommer :-)
Anonym sa…
Hej
Jag känner mig såklart dubbelt lyckad lottad,Tack än en gång
Har mailat min adress
Anita
Jag tror att det här är första gången jag har vunnit något, typ någonsin. Så himla kul! :D Jag tackar ödmjukast dina lottodragande fingrar :D
alekzandra sa…
Hej hej! Gud vad kul att få vinna en signerad Kaninhjärta! Förstod inte vart jag skulle skriva så skriver här. Min mejl är alekzandra.kelahaara@hotmail.com