Till alla läsare: livesänd (=gratis) föreläsning?

Jag kör en poll här till höger, strax under instragram-kvartetten, där jag rätt och slätt frågar er läsare om ni skulle vara intresserade av att lyssna på en livesänd föreläsning med mig?
Tänker att jag kör det mest grundläggande i så fall, som vem jag är, var jag kommer ifrån, vad jag skriver (kort om mina böcker), och pratar skrivande, författardrömmar, tips och så vidare, samt svarar på era frågor via en chattfunktion.

Svara på pollen! Ja om ni är intresserade, nej om ni inte är det, så jag får en uppskattning på intressenter. Nästa poll tar i så fall upp lämplig tidpunkt, då de flesta av er har möjlighet att lyssna.

Detta tror jag kan bli ett riktigt kul och, för alla parter, bekvämt litteraturevent, särskilt för ungdomar och elever, som jag upplever har än svårare för att medverka på riktiga träffar än vuxna. Det är också en grym möjlighet för mig att "möta" er, på samma sätt som det är ett bra tillfälle för er att möta mig och ställa frågor, helt utan att behöva bekymra er om andra människor i rummet, vad de ska tycka och tro.

Så, svara på pollen, sedan tar vi det därifrån.


Kommentarer