AKB Järntorget 10-18

... står det idag i almanackan, vilket innebär:

Akademibokhandeln Järntorget kl. 10-18.
Då arbetar jag, kom förbi om ni är i närheten och vill hälsa eller ha någon av mina böcker signerade!

Ska bli skönt att få lite inputs, och låta storyn vila en dag. Det brukar alltid lossna någonting då, att jag ser vad som behövs göras och var jag kanske har gått fel.

Retropunk är ett slags hopplock av den ur scifi förgrenade genren steampunk, och retrostilen från 40- och 50-talen. Jag började skriva på min duett för unga vuxna den 21 augusti 2014. Vill ni läsa ikapp er kan ni klicka här, då dyker alla retropunk-inlägg upp. Ni kan också kika på videoserien "Boken blir till" under SKRIVFABRIK/Mitt skriv, där tredje och avslutande delen hamnar när jag antingen blivit antagen eller refuserad.

Kommentarer