And the grubbel begins

Igår hade jag samtal med ett förlag som är intresserat, idag var jag på möte med ett annat av samma anledning, and the grubbel begins, som det lyxproblem det är. A eller B, liksom? A eller B ...

Fast jag tror magkänslan är ganska klar, ändå. Det är mest bra att låta stora, stora saker få ta lite tid, så man inte förhastar sig. Men jag tänker redan fira, för det handlar om detaljer nu; Vita Tigern och Svarta Tigern kommer bli böcker, min retropunk-resa var inte förgäves, alla månader, veckor, dagar, timmar, HURRA!





Kommentarer

Ohoj! Tänk att det blev så igen. Du är grym! Själv firar jag en fin recension, att jag påbörjat det praktiska arbetet med tre böcker som ska ut i januari OCH att jag fått positivt bokbesked på ytterligare två. En rätt bra dag :-)
Christin sa…
Men sicken dag! :) du är ju grymmare! Herregud! Grattis till dig, grattis till oss. Nu ska här firas lite med thaimat :D
Mina böcker är ju lite mindre i omfång ... ;-)