Bilden media (förmodligen) ratar

... eftersom den
  1. är extremt mörk (jag förklarar strax varför)
  2. innehåller steampunk-glasögon som täcker för ansikte
men det är synd! Ack, så synd! För Ola Kjelbye och jag fick en riktigt bra feeling där, nere vid Klippan i Göteborg, i kallt, rått väder och vind - vi var i vårt esse! Man kan se det! På kröken av min överläpp!


Olyckligtvis gick inte blixtarna av. Och olyckligtvis märkte jag detta, men trodde att det var ett medvetet val av Ola och körde på. Och sen, när Ola också upptäckte, och vi försökte ta om, var feelingen lite avig istället. Så det här är absolut bästa bilderna i gränden! På tok för mörka för förlaget att köpa in! Nesligt! 
Jag ser nästan ut som en av karaktärerna i Vita Tigern som väntar i just en gränd, minus svart mask, vapen och manligt kön. 

Kommentarer