Bloggturné - the grand finale

Denna vecka avslutas min bloggturné! Näst sista inlägget hamnar idag hos Boktugg, en nyhetssajt med fokus på bokbranschen. Sidan startades av Sölve Dahlgren 2014, en kreativ mångsysslare av rang: han är författare, skribent, redaktör, projektledare, konsult inom redaktionell kommunikation med ägare till kommunikationsbyrån Dahlgren Communications och en av grundarna till Hoi Förlag. Jag klarar precis av att vara mamma, fru, syster, dotter och vän just nu - hur ska jag alls skriva bok två och deljobba dessutom, undrar jag? Kanske kan Sölve svara på det. Kanske har han ett magiskt trick.

Hos Boktugg bloggar jag om att bloggturnéra - hur jag tänkte innan och vad jag lärt mig. Och på onsdag, då Vita Tigern släpps, publiceras mitt sista bloggturnéinlägg hos Storytel - länk kommer!


Kommentarer