Den Hysteriska Veckan

... i punktform:
  • Rut har börjat få tänder + lärt sig att hamna på mage i sängen och sen fastna där = mindre sömn för oss alla
  • i morgon bloggar jag hos Boktugg + bebissimmar med Rut
  • tisdag ska Rut och jag till öppna förskolan, helst + författarsnack med Mats Strandberg på Litteraturhuset i Göteborg på kvällen
  • onsdag släpps Vita Tigern (!!!!!!!) + Rut ska på 8-månaderskontroll
  • torsdag är det släppfest för Vita Tigern + Ola Kjelbyes bok BRNA ("min" fotograf) = vi kan inte gå på varandras fester, typiskt!
  • fredag är det släppfest för Elin Boardys Tiden är inte än
  • lördag är det kalas för syster, svåger och systerdotter
  • söndag är det husvisning
Och idag är det husvisning, också. Livet. Jag säger bara det: LIVET 😰

Kommentarer

Anonym sa…
I och med att Rut börjar få tänder, så gissar jag att hon kanske är lite grinig.
Christin sa…
Helt rätt gissat! :) haha ... men jag känner med henne. Hon finner ingen ro i sin lilla kropp, så blir det ju när man har ont nånstans, särskilt i huvudet.
Anonym sa…
Haha! Såg den lilla gullungen på ditt instagram! Hon är urgullig! Fast busig när hon rycker dig i håret! Vad säger hon om att du sitter och skriver då?
Christin sa…
Ja, världens finaste onge faktiskt :) vi är glada som har henne! Hon är ganska tålmodig. Men jag ser absolut ett konfliktämne ta vid. Kommer behöva ha särskilda skrivstunder för att det ska funka, tror jag. Så att hon inte känner sig undanskuffad/jag inte känner mig stressad.
Anonym sa…
Förstår hur du menar. Du kommer nog på något. Gör som J.K Rowling gjorde: Skriv medan hon sover. ;)