Mitt skrivhörn (på kvällen)


Nej, jag tänkte, varför städa undan? Det är ju såhär jag jobbar, så, det är såhär jag jobbar. Varför städa undan? Till vänster står en inramad bild på en klädmodell som är väldigt lik min huvudkaraktär, Hanna Fagerström, sen ligger lite blandat, nödvändigt krafs på mitt skrivbord så som tidningen YourLife, en mobiltelefon med laddare, en Moleskine (halvfylld), en Ipod, en blommig tekopp (söt!), ett bananskal (hm...), två stora glaslyktor för rätt stämning, en blommig pappershållare, ett pennställ i zink med mörkt reliefmönster, två toarullar från Lagerhaus som är förtryckta med en luckstory där man själv ska fylla i (något att göra när man är trög i magen?), en räkning (hoppsan!) och ett instruktionshäfte till min pilatesboll (såhär gör du: pumpa upp bollen, lek), samt en massa, massa lösryckta lappar, exempel; FÖRSTA KAPITLET/ Jag skulle få det berättat för mig veckor senare, hon gör så, lillasyster, hon håller tyst om det hon tror tynger andra människor.

Nu ska jag skriva vidare. Tjipp!

Kommentarer