Den där Simona

... är en skön kvinna :) särskilt när hon så frikostigt delar med sig av sitt liv och sina misstag. Jag kan bara le och medge att jag känner igen mig för sådan är jag också. Jag har lyckats med både det ena och det andra, som bedriften att skicka sms till fel person, alltså till personen sms:et handlatr om, eller sagt något högt och så har fel person hört, och så vidare, och på något sätt är det som att läxa upp sig själv. Som att vi inte ska gå och gnata och gnälla över andra för vi gör lika mycket fel, vi själva, och vi gör ju så gott vi kan, precis som alla andra, eller hur?

Så, även om jag skäms för misstag jag begått och skäms tillsammans med Simona, tror jag vi förtjänade det, och bättre upp nästa gång!

... och så ringer jag lite familj såhär på kvällskvisten, de bor ju en bit ifrån så telefonen blir viktig!

Kommentarer