Mitt livs hittills svåraste beslut

Hur mycket ska man skriva på en blogg, egentligen? Jag väljer att inte nämna några namn här och nu, så hoppas jag att ni som ändå råkat läsa vissa förlagsnamn har glömt dem...

... för det är nämligen så att ett förlag har tackat ja och vill ge ut min bok. Samtalet kom idag.

Det är också så att de förmodligen inte är ensamma om detta; ännu ett förlag är intresserat. Två förlag, ett manus, och så jag, en ekvation smått förvriden, vansinnig, underbar, verklighetsfrämmande, händer detta verkligen?
Jag har några dagar på mig att fatta mitt livs hittills svåraste beslut; förlag ett, eller förlag två?
Fattar ni?! Jag ska VÄLJA. JAG.
Herre Gud...

Gissa om skumpan ligger på kylning. Jag behöver en bläcka.

Kommentarer

Vilken dröm =)Stort grattis!!
Jaa! Vilken dröm!
Grattis!

Kör på magkänslan. Vad känns bäst?
Så häftigt! Nu har du förhandlingsläge!
Anonym sa…
Precis, tänk vem av dem som kommer ge din bok bäst framtid (på olika sätt) Lycka till o grattis!
Christin sa…
Jag har haft en känsla från början, och den bara växer. Jag tror jag anar åt vilket håll jag ska gå. Men jag väntar med att säga det definitivt förrän jag vet vad båda förlagen vill.
Dakota sa…
Vad kul!! Jag blir så glad för din skull! :)
JÄTTE-GRATTIS!!! :D

Ebba Range sa…
Guldläge:-) Grattis!
Annelie sa…
Wow, fantastiskt! Se till att få en bra deal nu med det förlag du väljer. Så glad för din skull!
Anonym sa…
JJJJJJAAAAAA!
/Anonym
Stort grattis! Vilken drömsits.
Oj, helt fantastiskt. Grattis! :-D
Anonym sa…
En riktig dröm. Lycka till och ett STORT grattis!
Emma sa…
UNDERBART! Stort GRATTIS! All ditt slit, ditt engagemang och din fantastiska kämparglöd och fina personlighet har belönat sig.

Ska bli skoj att följa din blogg i den nya fasen, för du fortsätter väl blogga?
Christin sa…
Tack, allihop! :) jag blir så glad för ert stört och engagemang! Och självklart kommer jag fortsätta blogga - det var hit jag hela tiden var på väg, som ett slags före- och efterblogg. Jag ville visa att det går, bara man inte ger upp (även om jag varit nära många gånger...), jag ville visa varje steg på vägen. Riktigt gott att det slutligen blir verklighet.
Lisa Gidlöf sa…
grattis till dig!!i
Wow! Vilket guldläge! Det är ju något som andra bara drömmer om, och du befinner dig mitt i det! GRATTIS!
Elina sa…
Äntligen lägger de märke till dina manus! Grattis!
Anna sa…
Fan vad gött!!! Ursäkta att jag svär men det var verkligen goda nyheter efter att ha följt din blogg ett tag nu. :) Väldigt glad för din skull och ska bli spännande att fortsätta följa ditt skrivande! :)