Skrivdag

Idag är en skrivdag, typiskt att jag jobbar, det känns så snart jag vaknar, den där kittlingen, energin som är klar och drivande, som måste användas direkt, och lusten till att skriva blir enorm.
Jag gjorde en stor genomläsning av Vildhundarnas skog i helgen, vilken ryslig bok jag skrivit, blev illa berörd! Märker att Hannas kapitel därför blir än mer viktiga, de tar tillbaka och omhuldar, allting kommer bli bra, hon ser till det. Ska försöka plita ner när jag kommer hem ikväll. Men så ska jag handla present, sedan ska vi iväg och storhandla, tiden går. Ni vet, det där vanliga som kallas livet och alltid händer.

Hoppas ni får en god start på veckan, och en bra dag!

Kram kram!

Kommentarer

Linda U sa…
Vill bara säga supermegajättegrattis till din bok! Du är så värd det efter allt dit slit. Lycka till med allt!
Christin sa…
Tack, Linda :) så roligt att "se" dig igen, det var längesedan nu. Kram på dig!