En till läsarfråga!

Du får gärna berätt amer om din skrivprocess och dina skrivrutiner, kanske finns det några goda vanor som man kan anamma? Själv har jag just nu lite svårt att komma igång.
En läsarförfrågan! Och Janina, jag har redan sammanfattat mitt skrivande i olika inlägg, här nedanför kommer de i en finfin punktlista! Hur jag tänker kring och gör med:
Jag planerar även att skriva ett inlägg om dialoger, och ett om dramatiska kurvor, märk väl att detta är mina personliga åsikter och lärdomar, att det ju knappt finns mallar för hur man ska och inte ska göra, så plocka till er av det som hjälper och strunta i resten!

Hoppas ni har en riktigt god helg! Det har jag :)

Kommentarer

Man tackar! Superbra med punktlista med tips!
Jag kopierar och spar
Tack för att du delar med dig
Min skrivprocess delar jag med mig av på min blogg under etiketten skrivprocess.