Införskaffad


Äntligen lite inspiration! (!!!) Amanda inpsirerar mig bara genom att vara Amanda, nu ska jag gotta ner mig i lite trevlig skräckläsning...

... och jag lägger den här på is så länge:



Den griper helt enkelt inte tag i mig. Tydligen behöver jag litteratur med ytterligare en dimension, lite mystik sådär, och då kan ändå diskbänksrealism fungera om det är så in i helsike mycket diskbänk att det i sig blir en dimension, men det här... kanske är det för att jag skriver, jag ser precis var det glimmar till, precis vad författaren vill och tänker, och jag gillar det inte! Jag vill ju bli lurad, famla lite, få tro saker och sen förundras över författarens skicklighet. Det är i vart fall ett riktigt snyggt omslag.
... och ja, jag är verkligen en kräsen läsaren. Jag är ledsen för det. Långt från alla böcker når in i mitt litthjärta, de behöver vara lite, hm... zsa zsa zsu? You know what I mean? THE love?

Kommentarer