Det man gjort sig förtjänt av

"... jag gillar Kaninhjärta massor, massor hittills!

Undrar lite hur långt utlåtande/blurb du vill ha. Tre ord eller trettio? ;-)
Finns ju hur mycket som helst att säga om denna pärla."

Den än så länge hemliga blurbaren för Kaninhjärta. Ni är med på vad en blurb är nu, hoppas jag? Jag är så jädrans glad att jag inte riktigt vet om jag vågar vara glad, liksom, om jag vågar "ta ut någonting i förskott" och riskera att drabbas av hybris och börja babbla vitt och brett om hur bra min bok faktiskt är, och sedan gillar i princip ingen den (!). Samtidigt tycker Ada att jag gjort mig förtjänt av lite beröm, att jag ska njuta. Så jag ska väl det.

Jag vet, jag är mer nojig nu än jag någonsin var...
Men jag är glad! Med modifikation! YEY!

Kommentarer

Denise sa…
Woho! Gött att få såna fina ord om sin skapelse :) Ska bli så kul när jag äntligen får boken i min hand och kan påbörja lite bokslukeri ;)
Christin sa…
Haha :) jaaa! Äntligen en riktig bok, äntligen slipper du läsa utkast efter utkast, stackare... :)
Denise sa…
Haha, vet inte om just ordet stackare är det första jag kommer att tänka på ;P