Att gott sig åt:

på Göteborgs bibblor är det 11 reservationer på först återlämnade exemplar av Kaninhjärta, och dessutom

2 exemplar beställda för Älvstranden Unga vuxna 2012-05-03.
1 exemplar beställt för Askim Barn/Unga Kapitelböcker Ungdom 2012-05-02.
1 exemplar beställt för Biskopsgården Ungdom 2012-04-26.
1 exemplar beställt för Linnéstaden Barn/Unga 2012-04-26.
1 exemplar beställt för Västra Frölunda Ungdom 2012-04-26.

Det tickar på, och jag är spänd, spänd av förväntan. Hur stort blir detta, eller hur litet, eller hur mittemellan? Jag har ingen aning.

Idag har jag struttat runt i morgonrock hela dagen, och lägenheten ser ut som fan, och det ligger osorterad tvätt i vårt sovrum, och sängen är obäddad, och katterna fick precis mat, och växterna behöver vattnas, men som jag har skrivit. Och det är knappt så jag vågar säga det men ... it's a keeper.



... men Hanna, som ni säkert minns, har en hel fågel. 


Kommentarer

denise sa…
Är det din? :)
Christin sa…
Tatueringen? :) neeej nej, en hittad en. Men fin. Hannas tänker jag mig är både vacker och grotesk på samma gång.
Denise sa…
Ok :) Man vet ju aldrig ;)