Boksignering i Laholm i sommar!

Första signeringstillfället inbokat: 19 juli på Bokhandeln Laholm! Jag återkommer med tid, men tror det blir på kvällen, och jag får sällskap av ingen mindre än Lina Arvidsson!

Jag har också gjort det till ett evenemang på min offentliga FB-sida, jo men visst!

Och anledningen till att det blev just Bokhandeln Laholm är ju solklar; jag jobbade där förrförra julen, och Diana och Stefan är sådana där goda människor som man kan längta lite efter, och jag vill, som jag kallar det, mjukstarta. Där känner jag mig liksom omhuldad, och jag är säker på att det blir en strålande kväll, för är det något Diana kan så är det Laholmarna.

Välkomna, om ni vill och kan!!



Kommentarer

Diana sa…
Åh, vad fint! Vi kommer att göra allt för att det skall bli Kalasstämning!18-20 blir väl en bra officiell tid, sen kan ni ju komma tidigare/stanna längre om ni vill/Diana, Bokhandeln Laholm
Christin sa…
Tack, Diana! :) då lägger jag ut tiden på bloggen här, och FB. Och vi lär ju komma både tidigare och stanna till senare! :) jag ser så fram emot detta! Kram kram/Christin