Dagens bok

Halleluja! En recension! Och ett finfint citat ur densamma:
"Jag [gillar] Ljungqvists lite drömska stil, som hon sammanbinder med det konkreta. Språket är lättläst och hon kan berättandets konst. Kaninhjärta är hennes debutbok och med mina mediala förmågor, spår jag framgång i hennes författarskap."
Så har jag precis varit hos frisören (kl. 9 hade jag tid!), duktiga Malin som alltid lockar mitt hår så fint! Och nu ska jag till Kungsbacka och möta upp mor. Idag ska vi leta bolero till bröllopet, och mycket annat. En ärendedag!

Kommentarer

Lovable sa…
Grattis vännen! Och du, vad vacker du är i lockigt hår! Romance on a high level. Madre mia! :-) Hoppas ni hittar en fin bolero också! Kramar Helena
Christin sa…
Tack, och tack! :) söt du är! Jag känner mig alltid struttigt fin när jag går från min frisör, hon är urduktig!