Nejmen, hoppsan!

Mitt i värmen fann jag den: Amandas nya bok Jag väntar under mossan!



Så tog jag en svettig spårvagn hem och började läsa redan ombord, och nu är jag fast, som vanligt. Den här inspirationen behövde jag. Gott.


Jag såg min egen bok också, liksom rakvänd, med bokryggen ut, inte alls särskilt lämpligt för en debutant men jag kunde inte med att göra the ting, ni vet? Möblera om lite i deras hylla, och vrida min bok utåt?
Jag kunde heller inte med att ta kort på boken, i fall att någon skulle se mig och göra kopplingen ("vilken självgod jävla debutant", skulle de tänka!), därför får ni gärna, om ni ser min bok någonstans i handeln, ta kort och maila till mig. Jag skulle bli JÄTTEGLAD.

This just in: vill ni tjuvläsa Kaninhjärta innan ni fattar beslutet att köpa den, kan ni göra det här.

Kommentarer

Lina sa…
Men det ska man göra! Möblera om alltså, och vända boken utåt. Det säger min gamle lärare, att man får göra vad man kan. Så det gjorde jag nu när jag var i Göteborg!
Vad jag tycker om din bok: spännande och ett driv så att jag läser på. Fint med alla KENT-citat! (Svag för dem) Har du hört deras nya skiva? Jag köpte idag och lyssnar nu. Och vad tycker jag mer? Jag gillar hur läskigt det blev mot slutet, mot upplösningen, wow! Som en deckare fast ändå inte förstås. (vilket var skönt) Om jag ska säga nåt negativt så tyckte jag dina meningar var lite omständliga då o då, tog emot att läsa. Och att jag tyckte det var synd att den slutade som den gjorde. Men en väldigt fin bok på det hela taget!
Christin sa…
Jag får väl ta mig i kragen och fonta boken nästa gång jag ser den gömd :) och tack för omdömet! Ännu en fjäder i hatten för mig.