Till Kaninhjärtas ambassadörer

... vill jag säga tack, både till givna ambassadörer som mamma, som rusat runt på Friskis & Svettis med min bok och recensionen i Göteborgs-Posten, och min syster, som närmast tvingat på sina vänner boken, och tillsammans fått den att sälja slut på Bokia i Kungsbacka, och pappa, som likt mamma gått runt på Volvos lager med recensionen och rentav fått sin chef att köpa den, och lillebror, som spritt den bland sina kollegor, till de mer oväntade ambassadörerna, som ni som läser här, och bokhandlare jag känner väl och bokhandlare jag inte känner alls, och vänner på Facebook som jag knappt pratat med det senaste året, det är ett sådant engagemang bland alla er, en sådan innerlighet, att jag stått mållös titt som tätt de senaste veckorna.

Det är så fint, och jag är mycket tacksam för detta.

Tack, och en god kram till er alla.


Kommentarer