Livet i punkter

... just nu:
  • blajar loss på min minidator med bok två, tums up!
  • kontaktat skrädderi angående brudklänningsjusteringar, fredag it is!
  • köpt gästbok till bröllopet, mhm ...
  • bokat möte med min gamla fiollärare idag, ska fika, prata, lyssna in oss, så roligt! (!!!)
  • nytt körkort anlänt, skall hämtas ut, otäckt, om det blev dåligt?
  • snart; IKEA! (!!!)
  • skrivit spännande avtal med förlaget, igen
  • fått lite mer inside-informationom bokmässan i september
  • fina ord om Kaninhjärta trillar in här och var
  • läser en bra bok; Nattens cirkus av Erin Morgenstern, LÄS!
  • Törebodafestivalen 7 juli = check! (haha ...)
  • 19 juli signering i Laholm, men det vet ni väl redan?

Kommentarer

Unga böcker sa…
Alltså, Kaninhjärta. FANTASTISK. Mycket kärlek i min rec idag. :)
Christin sa…
Åh!! Så roligt att du gillade, och tack för att du delar med dig! :)
Unknown sa…
19 Juli i Laholm säger du... det är ju in närheten av mig ju. Ska definitivt ta mig dit om vi kommit hem från semestern!
Christin sa…
Jaa, du måste komma Tess! :) om du kan!