Råmanus

= check.


Kommentarer

JÖSSES vad du är snabb. Är grymt imponerad. Och lite avundsjuk.
Christin sa…
Är jag det? Jag började med manuset i slutet på mars, plus att jag hade försökt några gånger förut att skriva just den här storyn, så, ungefär 2,5 månader, det är väl lagom? :) och säg inte att du är avundsjuk, tänk, det kanske är skräp alltsammans? Haha ... *nervösskrattet*
Jo, det är snabbt! Du jobbar ju också, eller hur? Och jag tyckte det var typ häromdagen du hade nio (NIO!) kapitel kvar att skriva. Och, du jag tror absolut att det kommer att bli bra.

Själv kämpar jag på med min tvåa, har haft korr och annat nu med första manuset så det har verkligen blivit lite skrivet på sistone. Men det kommer fixa sig, ska jobba lite mindre i höst och min etta kommer ju inte förrän vår 2013. Målet är att vara klar med tvåan till årsskiftet.
Christin sa…
Haha, okej då :) jag är nog snabb ... samtidigt oroar det mig att jag är, kanske blir det sämre då? Du vet, att böcker egentligen ska "värkas fram" under många år? Jag hade blivit tokig, å andra sidan ... vi får hoppas det blir bra. Jag bävar inför min egen första genomläsning, jag är inte den som backar inför min självkorr utan sätter stora streck och frågetecken och stryker och har mig :)

Roligt med första förlagskorret! Det är ju en upplevelse i sig. Min första korr var snäll, mest petig, inga "stryk den karaktären" här inte, men nästa förlagskorr kan som sagt bli lite värre. Får se. Gott att du kan gå ner i jobbtid, det är egentligen var som krävs.

Ska bli riktigt spännande att läsa din bok! :)