Vallda

Ett axplock från föregående veckas fotosession med intervju!

Foto: Kajsa Sjölander
Badstegen, det som finns kvar av badbryggan i Vallda Sandö, skymtar i bakgrunden, samt min smilgrop i framgrunden.

Foto: Kajsa Sjölander
Det blåste så jädrigt att jag inte riktigt såg Kajsa, men jag hörde hennes röst och visste vart jag skulle titta.

Foto: Kajsa Sjölander
Här går jag på gränsen mellan Mary och Annes lilla, kubiska tomt och kohagen, i något som i folkmun kallas gula området, just för att många av de skolådeformade husen är gula.

Kommentarer

Jag tycker att det är häftigt och intressant att platserna som beskrivs i boken finns på "riktigt"! Något jag borde satsa på i min nästan-roman, kanske?
Christin sa…
Det är absolut någonting jag tror på, det att satsa på platser som finns, och som du kan, utan och innan.
Fina bilder från Sandö! Dramatiskt med molnen :-)
Christin sa…
Ja, eller hur?? Jag hoppades på fint väder och blev lite smått besviken när jag såg alla moln, och även att det skvätte på rutan.
Men sedan, när vi möttes upp i hamnen, blev det riktigt bra, eller dramatiskt som du säger.