Yogalates

Nu måste jag göra något, manuset ligger utprintat intill mig här på skrivbordet (psykande) och jag ska låta det vila nu (jajamen!), därför blir det yogalates. Efter att thaimaten (slarv?) lagt sig. Får väl gripa tag i bok nummer ett på min sommarläsningslista först:

  1. Nattens cirkus, Erin Morgenstern
  2. Jellicoe Road, Melina Marchetta
  3. Vi ses på Place de la Sorbonne, Justin Lévy
  4. En ovärdig dotter, Justin Lévy
  5. Allt är upplyst, Jonathan Safran Foer
  6. Extremt högt och otroligt nära, Jonathan Safran Foer


Häpp!

Kommentarer

Vi ses på Place de la Sorbonne tyckte jag jättejättemycket om.
Christin sa…
Jag kan tänka mig att jag också gör det. Jag gillar franska böcker, och franska filmer, liksom hela tilltalet :)
Denise sa…
Ooo, boktips! Härligt :)

Jag har föresten allt är upplyst om du vill låna :)
Denise sa…
Åhhh! Provläste nattens cirkus på adlibris nu, och fastnade fullkomligt på bara de få sidorna, Den ska läsas i sommar :)
Christin sa…
Ja, massa boktips, eller böcker jag "borde läsa" :) äsch, jag har redan hunnit beställa Jonathans böcker, men tack ändå! Och som sagt, jag är ju en kräsen läsare, jag har försökt med Jonathan Strange & Mr Norell, men det GÅR INTE :O du får tillbaka den på midsommar, haha ...
Denise sa…
Nej, det är en trögläst bok, tror att jag läst ut den en gång för längesedan, men när jag skulle försöka läsa om den nyligen för att jag inte kom ihåg, gick det inte alls..
Christin sa…
Haha, vi fördömer den! :)
Christin sa…
Japp, jag tror Nattens cirkus blir perfekt läsning för oss båda :) härlig layout på boken också, den känns magisk bara i detaljerna ...