Dagen före

... första signeringen någonsin kan debutanter se ut såhär:


Och det behöver inte betyda att hon, eller han, är förvirrad, liksom nervös, men det kan betyda det.

Jag tänker; vet någon alls vem jag är, förutom jag själv i bästa fall?
Kommer jag sitta där, bakom fina högar av Kaninhjärta och Det borde finnas regler, som en del av inredningen?
Kommer det komma folk?
Hur ska vädret bli?
Vad har jag gett mig in på?

Sedan inser jag att jag inte har planerat vad jag ska ha på mig. Och att bästabyxorna är i tvätten. Och att jag nog bör tvätta dom för hand för att inte freaka ur över småpotatis.

Så, kära läsare, kom till Laholm i morgon, och ta med familjen och vännerna!

Och om ni inte kommer i morgon hörs vi på måndag för rapportering!

Kommentarer

Haha, heja! Det kommer säkert bli kul.