Schema inför bokmässan i Göteborg 2012

Nu har mitt schema i det närmaste blivit spikat, kolla in!
  • torsdag 27 september
    Vad: mingel
    Var: Gilla Böckers monter
    När: kl. 17,45
  • torsdag 27 september
    Vad: middag med förlaget
    Var: ej bestämt
    När: kl. 20
  • fredag 28 september
    Vad: samtal mellan mig och Amanda Hellberg, moderator Ada Wester
    Var: Unga Scenen
    När: kl. 17-17,20
  • lördag 29 september
    Vad: bloggträff
    Var: bloggambassadörernas rum, R3
    När: 17,30
Nervigt, kan jag säga, och roligt på samma gång. Helgen innan bokmässan gifter vi oss, dessutom, jag börjar undra om jag inte kommer gå upp i atomer av nervositet, liksom svimma, när allting händer så tätt inpå, eller så hittar jag ett sätt att inte tänka alls, att bara göra det, som i en bubbla.

Idag ska jag äntligen klippa mig(!), och senare på dagen ska jag på anställningsintervju. Jag återkommer om hur det gick med bägge.

Skrivet ligger annars på vänt, Ada formulerar första responsen som förhoppningsvis kommer redan i morgon, eller i början av nästa vecka. Det ska bli så gott att fokusera på skrivandet såhär, och särskilt den här boken, att få jobba med den och rätta till.

Läser gör jag också, det framgår inte särskilt tydligt här på bloggen då jag som sagt är kräsen, och oftast läser långsamt om jag inte har semester och kan läsa hela tiden. Extremt högt och otroligt nära av Jonathan Safran Foer, väldigt vackert språk, jag blir inspirerad.

Kommentarer