Ännu mer pepp!

Jag lägger upp mitt schema här, det finns också under Kalender.


27-30 september - Bokmässan i Göteborg

  • torsdag 27 september
    Vad: mingel
    Var: Gilla Böckers monter
    När: kl. 17,45
  • fredag 28 september
    Vad: samtal mellan mig och Amanda Hellberg, moderator Ada Wester
    Var: Unga Scenen
    När: kl. 17-17,20
  • lördag 29 september
    Vad: bloggträff
    Var: bloggambassadörernas rum, R3
    När: 17,30

Mina egna tider då jag dyker upp:
  • torsdag kl. 15
  • fredag kl. 14
  • lördag kl. 15,30

Då kommer jag vara i Gilla Böckers monter, vid dessa klockslag cirka, om ni vill få era böcker signerade eller bara tjingsa på mig. Sedan kommer jag ströva runt en del också, men någon kommer alltid stå i montern så det är bara att fråga efter mig!

Kommentarer