Avrundningen

Det börjar gå mot sitt slut för mig på bokmässan. Idag blir det att mingla i bloggambassadörernas rum och intervjuas av Sofie Nordqvist tillsammans med Lina Arvidsson runt kl. 17,30. Jag kommer dyka upp på mässan tidigare än så, runt kl. 16 tänker jag. Där lär bli massor, massor av folk idag med tanke på hur det såg ut igår, jag kommer hänga lite i vår monter, och kanske kolla in lite andra montrar också, men mest hålla mig stilla.

Innan dess ska jag och Kristoffer ta en tur upp till Gunnebo Slott och hämta det sista pysslet. Och inom kort (vi får bilderna av syster i morgon) lägger jag upp ett inlägg här på bloggen om vår fantastiska dag där. Det kommer även en väldigt rolig överraskning, beträffande vårt bröllop, inom en snar framtid. Än så länge får jag ingenting säga, men det kan nog bli jäkligt bra.

Sist men inte minst; världens finaste bokhandel (håll in ctrl + scrolla med musen för att zooma in texten, du förstorar egentligen bara själva webbfönstret)!


Kommentarer

Diana sa…
TACK SNÄLLA!!!/Diana
Christin sa…
Jamen, så klart Diana! :) ni är ju bäst. Det sticker jag aldrig under stol med, så att säga. Vi kommer ner till er nu, en hel vecka! Ska bli helt jäkla underbart. Ses snart!