Bröllopsnerver: 3 dagar kvar

Möhippebilder! Lisebergs spelhall, jag ville ha en liten jävla gosedjursalien.

Och tro't eller ej, men jag fick en.

Sedan mötte syster och mor upp också, så vart vi fem med Denise bakom kameran!
Börjar få lite lätt panik. Jag vandrar runt i lägenheten med en känsla av att jag glömt någonting, trots att jag har listor på allt sedan ett halvår tillbaka. Förmodligen hade det här varit lättare att hantera om jag hade haft ett dagjobb, någonting som distraherar. Det gick sådär med det skrivrelaterade igår, också. Men jag fick en oerhört fantastisk nyhet som jag bara vill dela med er nu!!! Dock måste jag vänta tills allt är i hamn, jag säger bara; wow-faktor!

Så blev det ingen dans igår heller, vi var för trötta. Eller, Kristoffer var för trött, han hade varit iväg på säljmöte hela dagen. Därför SKA det bli dans ikväll, och sol. Sedan hoppas jag att mina sandaler kommer också, det är ju ett måste, när man gått runt en hel dag och sett snygg ut i ett par skor som kniper lite lite, och det vankas dans, då måste man ha någonting att byta till. Eller så får man dansa barfota.

Ja, så ser mina tankar ut, en salig blandning av allt. 

Åter till skrivet! Det pratades lite bokmässa igår också, och det börjar skuffa undan bröllopspaniken. Jag har hållit långa monologer för mig själv om vad jag ska säga i olika sammanhang, vid olika frågor, och det är bra. Måste liksom värma upp munlädret! Sedan är tanken att jag ska skissa på ett eget schema över när jag ska befinna mig på bokmässan, det blir att jag bestämmer mig först efter bröllopet, och då lägger jag upp det här. Så vet ni när jag kommer hänga i Gillas monter, i fall att ni vill ha signerat era kaninhjärtan, eller köpa boken rentav, eller bara tjingsa på mig. För som de flesta nog skriver på sina bloggar får ni hemskt gärna komma fram och säga hej och ta kort och så, jag kommer känna mig väldigt ensam och vilsen som debutant bland alla veteraner. Det kan jag garantera. Så kom fram, säg hej, fråga saker, jag är en extremt öppen och pladdrig människa.

Idag ska det bli skrivjobbat av! Jag måste rycka upp mig. Blir så nedrans trög av allt det här hemmavarandet ...

Kommentarer

MalinC sa…
Kommer definitivt kolla upp dig på bokmässan. Verkar ju finnas lite skräck/paranormal-tema som jag känner mig jättesugen på. Kul!
Lycka till och grattis till bröllpet. Underbart kommer det bli!